Herzlich willkommen! Ich hoffe, dass meine Seite Ihnen helfen wird!

Deutsch. Klasse 6 I.Semester

Календарно-тематичне планування
 уроків німецької мови
6 –Б клас(3год/т)

№ п/п
Дата
Підтема
Мовленнєві функції
Мовленнєві зразки
Лінгвістичні компетенції
Мовленнєві компетенції
Примітка

Лексика
Граматика
Аудіювання/ Читання
Говоріння
Письмо

Я, моя сім'я і друзі
1.

Це моя
сім' я
Розповідати про свою сім ю
Wie ist deine Familie?
Die Grosseltern, die Geschwister
Займенник ihr
Впр.1,3 с.28
РЗ впр.1 с.16
Впр.2,4 с.28
РЗ впр.16
Впр.6 с.29 а


2.

Дозвольте представити мою
сім' ю
Відреко-
мендувати одну особу іншій
Darf ich meine Verwandten vorstellen?
Die Cousine, der Cousin, der Neffe, die Nichte
Особисті займенники в знахідному відмінку
Впр. 1 с.30,
Впр. 3 с.31
РЗ впр.1 с.17
Впр. 4,6 с.32
Впр.2 с.30
Впр.5 с.32


3.

Брати та сестри
Розповідати про своїх братів та сестер
Kannst du deine Geschwister beschreiben?
Der Kindergarten, lockig, dunkel, sportlich
Займенник dieser
Іменники
у множині
Впр.1 с.35
Впр.4 с.36
Впр.2,3 с.35
РЗ впр.1,2 с.20


4.

Вік членів родини
Розповідати про вік людини та про її сімейний стан
Wie alt sind die Leute?
Ledig, verheiratet, verwitwet
Кількісні числівники
Впр.1 с.37
Впр.5 с.39
Впр.2,3 с.37 впр.4 с.38
Впр.6 с.39
РЗ впр.3 с.22


5.

Уподобання моїх друзів
Повідомляти про смаки, уподобання


Кількісні числівники

Усне повідомлення
Тренувальні вправи


6.

Професії рідних
Розповідати про професії рідних
Was sind die Menschen von Beruf?
Arbeiten als, die Bäckerei, das Büro
вживання дієслова arbeiten als
Впр.1 с.40
Впр.2,3 с.40
пр..4 с.41
РЗ впр.2,3 с.24


7.

Моя майбутня професія
Розповіда-ти, ким ти хочеш стати у майбут-ньому
Was möchtest du werden?
Der Koch, der Tischler, der Bauarbeiter, der Tierarzt
Вживання двоскладо-вих іменників

Впр.1 с.42
впр.8 с.43
Впр.2 с.42
впр.8 с.43
РЗ впр.2,3 с.24


8.

Стосунки у сім' ї
Розповідати про стосунки у сім' ї
Wie sind die Beziehungen in deiner Familie?
Achten, böse sein auf Akk
Особові займенники в знахідному відмінку
Впр.1 с.44
Впр.2 с.44
впр.4 с.45
впр.3 с.45


9.

Домашнє читання


10.

Я, моя сім'я і друзі. Творча робота «Професії в моїй сім'ї»


Шкільне життя

11.

Новий шкільний рік
Розповідати назви шкільного приладдя
Was brauchst du für die
Schule?
Kaugummi, Anspitzer, Luftballon, Hefte
Вживання дієслова brauchen
Впр.2 с.48

Впр.1,4
с. 48-49
Впр.3 с.48


12.

Навчальні предмети
Розповідати про предмети та оцінки у школі
Wer macht was in der Schule?
Nennen, Noten geben, vergleichen
Вживання словоспо-лучень
Впр.1,2
 с .50
Впр.3,4,5 с.50-51
Впр.6 с.51
РЗ впр.1,2,3 с.30


13.

Розклад уроків
Розповідати про розклад уроків мрії та давати поради іншим учням
Welche Fächer möchtest du haben?
Der Faulpelz, einverstanden sein
Вживання модальних дієслів
Впр.1,5 с.52-53
Впр.2,3 с.52-53
Впр.4 с.53
РЗ впр.1,3 с.32


14.

Я вчусь добре
Повідомляти про навчання

Повтор лексики
Вживання модальних дієслів
Діалог
Усне повідомлення
Тренувальні вправи


15.

На уроці німецької мови
Розповідати про урок німецької мові
Was mache ich in der Deutschstunde?
Von, bei, zu, mit, herausschreiben, abschreiben
Вживання приймен-ників у давальному відмінку
Впр.1 с.54 РЗ впр.1 с.34
Впр.2 с.54
Впр.3 с.55


16.

Урок німецької мови
Розповідати про урок німецької мові


Дієслова з відокремлюваними префіксами
Текст

Словнико
вий диктант


17.

Наша школа
Розповідати про свою школу
Wie ist deine Schule?
Der Raum, der Schulhof
Вживання прикметни-ків
Впр.1 с.56
Впр.2,3 с.56
Впр.4 с.57


18.

Школа моєї мрії
Розповідати про школу своєї мрії
Wie ist meine Traumschule?
Das Einmaleins, die Cafeteria, der Computerraum
Займен-
ник «man»
Впр.1,2,3
с .58
Впр.4,5 с.59
РЗ впр.1,2 с.37














19.

Сьогодні і вчора
Розповідати про події у минулому
Was haben die Kinder gemacht?
Klassendienst haben, holen, klingeln
Вживання дієслів в Perfekt
Впр.1,4 с.60-61
Впр.2,3,5 с.60-61
РЗ впр.2,6 с.39-40


20.

Школи в минулому та сьогодні
Порівню-вати школи в минулому з сучасними школами
Welche Schule ist neu, welche ist alt?
Das Schulmuseum, verschieden, die Tinte
Partizip II сильних дієслів
Впр.1,3,4 с.62-63
Впр.2,5 с.62-64
РЗ впр.1,2 с.41


21.

Урок не відбувся
Розповідати про події, коли не відбувся урок
Ist bei euch irgendwann eine Stunde ausgefallen?
Irgendwann, ausfallen
Partizip II сильних дієслів
Впр.1 с.65
Впр.2,3,5 с.65-67
Впр.4 с.67 РЗ впр.1,2 с.43


22.

Мої шкільні друзі
Розповідати про шкільних друзів
Wie sind gute Schulfreunde?
Sitzen bleiben, das Diktat, der Tipp
Вживання словоспо-лучень
Впр.2,5 с.68-70
Впр.1,3,6 с.68-70
РЗ впр.1,2 с.45


23.

Мої однокласни
ки
Розповідати, що вміють робити одноклас-ники
Wie sind eure Mitschüler?
Klein, gross, jung, alt
Ступені порівняння прикмет-ників та прислівни-ків
Впр.2 с.72
Впр.1,3 с.71-72
Впр.3 с.72


24.

Навчання з задоволен-ням
Розповідати про навчання
Wie machst du deine Hausaufgabe?
Der Witz, Grammatik lernen
Ступені порівняння прикмет-ників та прислівни-ків
Впр.2,3 с.73-74
Впр.1,4 с.73-74
РЗ впр.1,2 с.49


25.

Домашнє читання


26.

Шкільне життя. Тест


Людина

27.

Частини тіла
Називати частини тіла людини
Ist das ein\eine..?
Der Körper, der Kopf, der Arm, der Bauch, die Brust, die Hand, das Bein, der Fuß, der Hals, die Schulter, der Finger, das Knie, der Ellbogen, der Zeh

Множина іменників

Впр.1 с.122
Впр.5 с.124

Впр.2,3,4 с.123




28.

Моє обличчя
Описувати обличчя
Wie ist dein Gesicht?
das Gesicht, die Nase, das Ohr, das Auge, die Lippe, der Mund, das Haar, schmal, eckig, breit, schlank, lockig, rund
Множина іменників
1, c.124
2, 4; c.125
Лексичні вправи


29.

Моя зовнішність.
Виражати своє ставлення
Siehst du /// aus?
aussehen, muskulös, hübsch, hässlich, komisch, romantisch
Ступені порівняння прикметни
ків
1, c.127
5, c.128
2, c.127
4, c.128
Словнико
вий диктант


30.

Зовнішність мого друга
Запитувати з метою отримання більш детальної інформації

Повтор лексики теми
Особові займенники в знахідному відмінку

1B, c.129
2A, 3; c.130
5, c.131
1C, c.129
2B, c.130


31.

Мій друг
Розповідати про свого друга чи подругу
Beschreibe deinen Freund

Особові займенники в Dativ

1B, c.129
2A, 3; c.130
5, c.131
1C, c.129
2B, c.130


32.

Мій друг захворів
Робити пропозицію та реагувати на неї
Was ist los?
der Arzt, der Schmerz, Schmerzen haben, weh tun, der Zahn, im Bett bleiben, Medizin nehmen, gesund;
Утворення складних іменників

5A, c.140

2, c.137
3, c.138
5B, c.140


33.

У лікаря
Відповідати на запитання
Den Arzt besuchen, den Kranke untersuchen
Mein Kopf tut mir weh.
Tabletten nehmen, Tee mit Zitrone trinken, Halskompressen machen, die Nasentropfen, erkältet sein


Діалогічне мовлення



34.

Візит до лікаря
Запитувати про самопочуття та відповідати на запитання
Hast du Fieber?
Активізація ЛО теми

Діалог
Ситуативне мовлення
1,2,3,4; c.147



35.

Людина. Тест



Відпочинок і дозвілля

36.

Вільний час
Розповідати про свій вільний час
Was mache ich in meiner Freizeit?
Frei haben, mitspielen, einladen, die Einladung

Впр.1 с.44
Впр.7 с. 45
Впр.3-6 с.44-45
Впр.2 с.44


37.

Я їжджу на велосипеді
Надавати інформацію про події
Womit fahrst du?
Morgens, vormittags, mittags, nachmittags, abends, nachts.
Словотворення. Впр.5 с.49
Впр.6 с.49


Впр.1 с.47-48 Впр. 2,3,4 с.48-49


38.

Після школи
Розповідати про повсякденне життя
Was machst du nach der Schule?


Прийменники місця. Впр.2 с.51
Впр.5 с.52
Впр.1 с.50
Впр.3 с.51 Впр.4 с.52


39.

Я цікавлюся мистецтвом

Надавати інформацію про свої інтереси
Wofur interessierst du dich?
Sich interessieren für (Akk.), die Kunst, die Klassik, die Volksmusik, der Schlager, die Rockmusik, die Popmusik
Словотворення. Дієслово sich interessieren für (Akk.).
Впр.1 с.54 Впр.3,4 с.55
Впр.2 с.54
Впр.5 с.55


40.

На спортивному майданчику
Розповідати що можна робити на спортивному майданчику


Treiben,

Діалог

Тренувальні вправи


41.

Домашнє читання


42.

Види спорту
Розповідати про види спорту
Welche Sportarten kennst du?
Die Sportart, die Leichtathletik, das Judo, die Gymnastik, manchmal, ab und zu, von Zeit zu Zeit






43.

Спорт – це клас
Реагувати на реплаки співрозмовників
Ich finde…
Активізація ЛО теми


Діалог
Тренувальні лексико-граматичні вправи


44.

Контроль аудіювання


45.

Контроль читання


46.

Контроль письма


47.

Контроль мовлення


48.

Відпочинок і дозвілля. Творча робота «Мій вільний час»



Комментариев нет:

Отправить комментарий